Pendrive z logo - klasyka czy nowoczesność?
Zanim złoży się zamówienie na pendrive z nadrukiem, warto pomyśleć o jego kształcie i kolorze. Najpopularniejsze są te klasyczne, które mają kształt prostokąta. Na grzbiecie można umieścić większe lub mniejsze logo.
Ciekawym pomysłem jest nawiązanie kolorystyką do barw firmy - wtedy automatycznie będzie on kojarzył się z daną marką. Im gadżet bardziej oryginalny, tym bardziej będzie zwracał na siebie uwagę. Dlatego pendrive reklamowy o bardziej fantazyjnym kształcie będzie stanowić lepszą reklamę niż klasyczny pendrive. Tu też można nawiązać do branży, na przykład pendrive w kształcie ludzika - lekarza może być symbolem firmy farmaceutycznej. Każdy będzie chciał przyjrzeć się bliżej takiemu gadżetowi, co sprawi, że zapamięta też logo.
Czy pamięć USB to prezent dla każdego?
Klasyczny pendrive ucieszy na pewno klientów czy pracowników. A co z ważnymi kontrahentami? Czy prezesowi firmy można podarować pamięć USB? Oczywiście, pendrive z nadrukiem to prezent dla każdego. Z myślą o ważnych partnerach powstały eleganckie pamięci przenośne, na przykład drewniane czy skórzane. Stanowią one wyrafinowany gadżet dla wymagających. Można na nich umieścić logo w dyskretnym miejscu. Drewniany pendrive z nadrukiem często wykonany jest z ekologicznego drewna. To dodatkowy plus, ponieważ przedstawia firmę jako dbającą o środowisko.
Dlaczego pendrive z nadrukiem to najlepszy gadżet?
Pendrive spełnia wszystkie kryteria, które powinien mieć gadżet reklamowy. Jest nieduży, więc wiele osób nosi go cały czas przy sobie na przykład przy kluczach, a jednocześnie na jego powierzchni można umieścić dowolne treści reklamowe - jest to więc jeden z najlepszych gadżetów służących do reklamowania firmy.